سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیلم اموزش ساختمان گسسته

ساختمان گسسته یا ریاضی گسسته یکی از درسهای مهم دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های علوم کامپیوتر (مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر وعلوم کامپیوتر) است. در این درس مباحث مربوط به ریاضیات گسسته و مفاهیمی از الگوریتم ها، ساختمان داده ها و منطق در کنار یکدیگر مطرح و بررسی شده اند.

در فیلم آموزش ریاضیات گسسته (ساختمان گسسته) مباحث مطرح شده کاملا منطبق بر آخرین سرفصل های وزارت علوم  است. در این دوره کم نظیر آموزشی ضمن آموزش کاربردی ریاضیات گسسته که فهم آن را حتی برای دانشجویانی که در حد صفر هستند، ساده می کند، تست های تالیفی و کنکور نیز حل شده است تا تسلط دانشجویان روی این درس کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر بیش از پیش شود.

درس ساختمان های گسسته (ریاضیات گسسته) در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزاردارای ضریب 2 و برای مجموعه مهندسی تکنولوژی اطلاعات (IT) دارای ضریب 4 است که نشان دهنده اهمیت این درس است.
با توجه به هزینه بالای کلاس های حضوری کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر و همچنین صرفه جویی در وقت، شرکت در دوره ویدئویی دروس کنکور کارشناسی ارشد، گزینه بسیار مناسبی برای داوطلبان است. شما با تهیه این دوره آموزشی ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه، مفاهیم درس ریاضی گسسته یا ساختمان گسسته را توسط استاد یوسفی، یکی از اساتید مطرح کشور در این رشته، یاد خواهید گرفت.