سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلاس آنلاین کنکور ارشد کامپیوتر

با توجه به مزایای بیشمار کلاس آنلاین نسبت به فیلم آموزشی و یا کلاس سنتی توصیه لایو آموز شرکت در کلاس آنلاین است زیرا با شرکت در کلاس آنلاین می توانید فیلم آموزشی کنکور ارشد کامپیوتر را دریافت کنید. 

در این مطلب یکی از دوره های انلاین کنکور را برای شما خوانندگان محترم برسی خواهیم کرد. 

دوره مجازی مدار الکتریکی کامپیوتر(کلاس آنلاین) 

همانگونه که میدانید درس مدار الکتریکی برای کنکور ارشد کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی و معماری جز دروس تخصصی به حساب می آید و معمولا دانشجویان رشته کامپیوتر به دلیل اینکه این درس را در دانشگاه به خوبی یاد نگرفته اند و هم اینکه منبع آموزشی به غیر از چند کتاب کنکوری که فقط از کتاب کنکوری برقی ها کپی برداری شده و حتی دانشجویان برق هم با آن کتاب ها ارتباط برقرار نمی?کنند وجود ندارد. بدون تعارف بگویم برای آموختن اصولی مدار باید در یک کلاس یا با فیلم مناسب که با استاد حرفه ای و کاربلد تدریس شده درس را یاد بگیرید و مسلط بشوید.  

علاوه بر این دوره آموزشی جامع، لایوآموز دوره نکته و تست مدار الکتریکی کامپیوتر با تدریس استاد هادی توسلی را نیز تهیه کرده است. محتوای این دوره 18 ساعت فیلم آموزشی شامل مرور نکات و درسنامه و حل و تحلیل آزمون های جامع چند سال اخیر می باشد. 

درس مدار الکتریکی  در این دوره با سبک جدید و متفاوتی تدریس شده است. طراحی دوره آموزش مدار الکتریکی به گونه ای است که در آن شما نیازی به حفظ هیچ فرمول و نکته ای ندارید. همچنین در دوره آموزش مدار الکتریکی  مباحث درسی از صفر تا صد آموزش داده شده است تا دانشجویان پس از گذراندن این دوره دیگر نیازی به مطالعه پیش نیاز خاصی نداشته باشند. 

در حل مسائل مدارهای الکتریکی ابتدا مسائل به روش کلاسیک حل می شوند، سپس به روش حل ابداعی استاد توسلی مسائل حل خواهند شد. روند آموزشی این دوره به گونه ای طراحی شده است که شما پس از طی حدود 10 ساعت از فیلم آموزشی، قادر خواهید بود مدارهای مختلف را در سریع ترین زمان حل کنید